Re: lug-bg: Malko IRC?

  • Subject: Re: lug-bg: Malko IRC?
  • From: nick@xxxxxxxxxxxx (freeman)
  • Date: Sat, 14 Nov 1998 01:01:42 +0200

On Sat, 14 Nov 1998, you wrote:
>Zdr,
>Kakvo shte kazhete za BOTche v nekoj kanal v BG-IRC-neta, kojto da e malko
>umen (ne mnogo typ), da mozhe da se rovi iz malka bazichka, da prashta
>syobshtenia (vyprosi) ot IRC potrebiteli i t.n.
>Moga da se hvana da go ponapisha i tyj kato skoro shte slagame server tuka,
>kojto shte e postojanno on-line njama da ima problemi da go slozha (toja
>vampir na procesorno vreme)...
>Kazhete ko mislite :)
>
>V0rbiz

Az v momenta registriram kanal na Undernet misleh da go obiavia na grupata
no chakah parvo da se registrira zasega tam ima dva bota, no te sa tapichki
ako ti se igrae niama da e losho da pusnem po umen bot.
Kanala se kazva:
#LinuxHacker
Vazmojni sarvari za vraska:
Servers                                      Port:
london.uk.eu.undernet.org         6667
toronto.on.ca.undernet.org        6668, 6667
dallas.tx.us.undernet.org           6667, 6667
oslo.no.eu.undernet.org             6660, 6667
chicago.il.us.undernet.org         6668, 6667
Na koito mu se chati za Linux moje da zapoviada.

                                                          freeman