Re: lug-bg: Logo2

  • Subject: Re: lug-bg: Logo2
  • From: designer@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (Skeleta)
  • Date: Mon, 16 Nov 1998 10:48:45 +0200

>Ami neznam zashto taka mislish sled kato tova e fraza koiato masovo se izpolzva
>ot Linux obshtestvoto i chesto ia slagat pod logoto Linux.
>Mislia che v slucheia ti si v greshka.
>
>                                                        freeman

Mai malko ostri sporove pochnaha za taz emblema.
Molia ne mi priemaite mnenieto kato zaijdane s niakogo.
V sluchaia vseki ima osnovanie da smiata, che e prav.

Az lichno spodeliam kritikite na Ceco, ama po drugi prichini:

1. Naistina ne e mnogo hubavo 'Bulgarian' da e s tolkova golemi bukvi.
Istinata e, che az dadoh predlojenie na tova miasto da se sloji i
da se raztegne, ama sega kato go gledam realizirano, naistina ne
sedi mnogo hubavo. Moje bi i s cvetovete triabva da se igrae,
primerno 'Bulgarian' da e s po-ubit cviat.

2. Za reklamnata fraza - viarno, che VA Research ia polzva nashiroko
i se bazika po toia nachin s Bill Gates, ama tova e reklamna kampania,
deto shte trae niakolko meseca i posle shte zatihne, a edna emblema e po-
dalgosrochno nachinanie. Samata fraza ima reklamno zvuchene, a nie ne
sme komersialna grupa i niamame pretenciata da uchim horata
kade da hodiat 'tomorrow'.

Poneje mnogo saveti davam, shte spra za niakolko dena, dano ima
poveche mnenia ot chlenovete, ta da se iziasni niakavo obshto
vijdane po toia vapros.

        Skelet

        http://people.bulgaria.com/skelet/index.html

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'