Re: lug-bg: modem-pnp

  • Subject: Re: lug-bg: modem-pnp
  • From: jordan@xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx (Jordan Denev)
  • Date: Tue, 05 Jan 1999 14:41:17 +0200

Cvetan Ivanov wrote:

> ne povecheto. ne razpoznava _nishto_ pnp prosto shtoto nqma support. a v
> 2.1.x supporta maj se poqvi predi .131.

Za sega ima malko polza ot tozi support (poradi starite driveri).
Az lichno sam si igral sas PnP SB 64.
Vse edno i sashtoto ot 2.0.34 do 2.1.131.

> PnP ne se interesuva ot tipa na ustrojstvoto. tova e prosto interfejs za
> dinamichno alokirane na harduerni resursi, t.e. trqbva da raboti sus
> vsihko.

Tochno taka. Sa da stane tova inicializirane na kartata ima dva nachine.
a. Puska se Win/95 i sled tova s loadlin se startira Linux.
b. Po-dobria metod:
   1.  Predvaritelno s pnpdump se prislushvat PnP controlerite.
        Poluchava se informacia za vazmojnite parametri.
        Tazi informacia se redaktira po otnoshenie na jelanite combinacii i
se
        sapisva v /etc/isapnp.conf.
   2. Draiverite se kompilirat kato moduli.
   3. Pri bseki boot s isapnp se inicializirat kartite.
   4. Sled tova se zarejdat draiverite za da si namerjat
       veche inicializirani kartite.