Re: lug-bg: networking problem

  • Subject: Re: lug-bg: networking problem
  • From: lucho@xxxxxxxxxxxxx (Luchesar Ionkov)
  • Date: Tue, 26 Jan 1999 10:21:51 +0200

On Tue, Jan 26, 1999 at 09:52:51AM +0200, Skeleta said:

> Az pisha na Pascal za kef i go namiram za mnogo razbran ezik.
> Za Linux veche ima kompilator, sravnim po kachestva s GCC i G++, samo
> deto e malko nestabilen vse oshte.

> Tochno tova mi beshe greshkata. Okaza se, che poradi nerazbirane ot moia
> strana na smisala na tova pole, sam napisal v realnata programa 127.0.0.1
> a v demoto 0.0.0.0 (koeto si e INADDR_ANY). MAN stranicata za bind e
> bedna po otnoshenie na semantikata na structurata 'sockaddr_in',
> veroiatno za da si iziasni kvo realno stava, chovek triabva da chete
> sorsovete na iadroto.

po-skoro triabwa da se chete w info failowete. za sajalenie GNU sa reshili
che man failowete ne sa mnogo udobni i sa predlojili tozi brain-damaged info
format. Tam libc (kadeto sa opisani i socketite) ima dosta dobro opisanie.
Za sajalenie tazi info documentacia se proweriawa posledna (ako izobshto se
proweri).

        Lucho
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'