lug-bg: Funkcii pod prekyswane w Linux-a

  • Subject: lug-bg: Funkcii pod prekyswane w Linux-a
  • From: ims63@xxxxxxxxxxxxx (Ivan Stoikov)
  • Date: Thu, 28 Jan 1999 23:58:44 +0100

Hi, na wsichki !
Ot skoro se "abonirah"[ :)] za Mail-List-a na LUG-BG, i s interes sledia pisymcata za Linux Programirane. Shte karam naprawo, da ne zadrystwam MAIL server-a s lirichni otklonenia:
    Ima li nachin da se chete direktno I/O Port pod LINUX / UNIX, i da se prawiat FUNCTION's pod prekyswane ( BPaskal-ski stil INTERRUPT), bez da se pishat moduli za KERNEL-a. Razgledah SOURCE-a na "minicom"-a, ama ne mi se nrawi kak sa go naprawili tam (ne e pod prekyswane, ako sym go razbral prawilno :). Moga da byda i po-iasen, ako se nameri merakliia da mi pomogne, za koeto sym mu blagodaren predwaritelno.
                                                                            S@M@n
P.S. Tyi kato za prekyswaneto ochakwam otricatelen otgowor, pone syshtestwuwa li standartna LIB funkciia, s FIFO za COMPort-a, i ako DA, koia e tia? I da ne e s "izchakwane", ako broia na baitowete e po-malyk ot zaiaweniia za chetene, a da wryshta broia na realno prochetenite wednaga !

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'