Re: lug-bg: hello

  • Subject: Re: lug-bg: hello
  • From: ims63@xxxxxxxxxxxxx (Ivan Stoikov)
  • Date: Mon, 22 Feb 1999 22:48:25 +0100

At 21:49 22.2.1999 'ã.' +0200, you wrote:

>Na www.dir.bg samo v gornia desen ugal butonite sa s krokodili,
>koeto ne e priatno, ama kakto veche stana duma, trudno shte
>se popravi i ne mu se kaharia chak tolkoz.

Tuk mai nishto ne moje da se naprai - ima BUG w Netscape-to, napraktika
priema wsichko shto e kirilitsa da e KOI8-R. Edin priiatel mi se pohvali
che e pisal na NETSCAPE, ama ... :)Smianata na shriftowete pomaga, no kakvo
shte stane, kato ti se padne SITE s drugo kirilsko kodirane( naprimer
RUSKI, ili losho napraven BULGARSKI(ima edin Plevenski takuv na HACKER-ska
tema )?

>Az ne sam mnogo naiasno s pisaneto - kakto vi pitah veche,
>kirilicata izliza samo pri postoianno natisnat klavish CapsLock,
>i pri tova ne vsichkata - naprimer goliamo S ne moga da napisha
>nikak. Znaete li kade e opisan formata na faila, deto definira
>klavishite ?
 Vmesto CapsLock, opitaj s R-Alt.

 Az polzvam paketa KIKBD . Ne moga da se setia ot kude go izteglih , ama
misli che go ima i na ftp.bse.bg/.2/... ( sega sum samo na e-mail dostup, i
ne moga da proveria :().  Tam triabva da ima i redaktiran fail s naredbata
na KB, misli che se kazwa bgwm.xmm( za cp-1251).
 Ta tozi paket raboti snosno, pone s KDE. E , BUG-ovete ne gi broim( pravi
opit da raboti s prozortsi, a ne da kirilizira INPUT-a globalno za tselia
X, ama ne uspiava suvsem).

>Eto vi malko kirilica za proba (azbukata), da vidim kvo shte
>prochetete:
>
>malki  > àáâãäåæçèéêëìíîïðñòóôõö÷øùúü.ÿ
>golemi > ÀÁ.ÃÄÅÆÇÈÉÊËÌÍÎÏÐ.ÒÓÔÕÖ×ØÙÚ..ß
>
>Znachi glasnata 'iu' ne moga da ia otkria, a golemite
>bukvi 'V', 'S' i 'er-malak' ne izlizat.
>

>        Skelet
>        ---------- http://people.bulgaria.com/skelet
>==================================================================
>A mail-list of Linux Users Group - Bulgaria (bulgarian linuxers)
> [...]
P.S. Niakoi znae li kak moje da se raboti s MAIL-Account, pod LINUX.
        rshell-a, koito posreshta EUDORA-ta, priema samo "telnet" na opredelenite
"110" i "25'"-ti port. Moga da napravia CONNECTION sus server-a, no dori i
da ulucha IP adressa si (DNS-a e nedostupen [:(] ), ne poluchavam nito edin
paket !?Ne sum probval osven adresa , da si nastroia i HOSTNAME-a da
suotvetstva, no mi se struva che e vse taia.
 Kajete niakoi Linux-ski Mail Client, rabotesht prez "telnet".

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'

    • Re: lug-bg: hello
      • Изпратено от: skelet@xxxxxxxxxxxxxxx (Georgi Georgiev (Skeleta))