Re: lug-bg: IPX + Linux->Win

  • Subject: Re: lug-bg: IPX + Linux->Win
  • From: kristo@xxxxxxxxxx (Kristo Komsalov)
  • Date: Tue, 09 Mar 1999 14:21:25 +0000

Zdrawei
Moita Linux masina
mountwa Novel 3.12 Server po ipx 802.3
i 95 masina po microsoftskoto razsirenie na NETBEUI.

Pravil sym gi az.

Towa koeto pytas kato bukwalen otgowor na wyprosa ti
e lesno.
No az go namiram za bezmisleno.
Az imam na praktika konfiguraciata koiato iskas da
naprawis.
Kazi po pdrobno i tocno kakwo iskas da naprawis
zasto ti e dealin po ipx ????

> Zdrawejte,
>
> Imam sledniq wypros - kak bih mogl da si nastroq linux-a da priema dialin ot windowski PC, kojto da ima wklucheno IPX i 'log onto network' i da rutiram IPX posle.

Towa deto go gledas kato cek boks w dialup networkinga na 95 i nt
ipx/spx Compatible ne e towa deto izglezda
a ms izmisliotina koiato e tema na dylyg razgowor.
Ima smisyl smo ako masinata e pod NT i e
wsysnost kyrpez za nego.

Ako obace ti triabwa softueren ipx ruter linuxa moze
no ima i oste niakolko nacina, koito sa po dobri w niakoi slucai.
Mezdu wprocem w kasona na Novell ima dwa za dos
koito potdyrzat do 4 IPX mrezi i rabotiat prekrasno
na nisto i polwina staiga stiga da nameris nacin
bez konflikt da wkaras 4 kontrolera w neia :-).

> Ima mreja ot nqkolko PC-ta, koito sa s win i samo edno s linux, ideqta e da moje da se pusne edna programka LANConference (neshto kato orqzano IRC) na otdalechenoto PC i da ima dostyp do PC-tata w mrejata. LANConference e chat, kojto ne iziskwa server, polzwa se multicast-a.

Te towa kakwo obsto ima s ipx.
Ako imas trite dika ofline kolektion za linux wytre ima niakolko nesta
ne sym gi probwal no bydi siguren ce sa po TCP/IP

> Poneje ne sym izchel wse oshte cqlata dokumentaciq shte sym blagodaren, na po-podrobno opisanie.
Triabwa da si naprawis domasnite.
Malko sa horata koito ste nameriat za zabawno da ti
prerazkaziar read.me koeto ne si cel osobenno sled kato iawno
znaes angliiski.

Pozdravi Kristo

<HR>
<UL>
<LI>text/x-vcard \\\\\\\\\ \\\\: vcard.vcf
</UL>

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'