Re: lug-bg: IPX + Linux->Win

  • Subject: Re: lug-bg: IPX + Linux->Win
  • From: tuptac@xxxxxxx (Tuptac)
  • Date: Tue, 9 Mar 1999 23:31:14 +0200

> Zdrawei
> Moita Linux masina
> mountwa Novel 3.12 Server po ipx 802.3
> i 95 masina po microsoftskoto razsirenie na NETBEUI.

za dostyp do Novel server imashe dosta info w readme-to, pitam zashtoto Lanconf ne e neshto standartno i dokumentirano. Prosto wse oshte ne sym sywsem naqsno sys wsichko po IPX+Linux/Windows.

> Te towa kakwo obsto ima s ipx.
> Ako imas trite dika ofline kolektion za linux wytre ima niakolko nesta
> ne sym gi probwal no bydi siguren ce sa po TCP/IP
nqmam diskowete

Neshto losho sym se izrazil maj, Lanconf polzwa IPX 100%, kazah za multicast-a, zashtoto ne se polzwa server za tozi chat. Wsichki Eth sniffer-i mi dawat kak otdelnite karti prashtat na ffffffffffff, koeto se opoznawa kato multicast.

Wyprosyt ne beshe za tiq podrobnosti, ne znam kak da si configna programata za dialin (ili towa ne mi trqbwa ??). Mislq da polzwam mgetty ili w naj loshiq sluchaj, shte wyrja nqkoe PC direktno sys null-modem kabel za da probwam. NETBEUI e Netbios over TCP, wyw wsichki sluchai ne towa tochno mi trqbwa.
Towa deto mi kazwash che IPX-a pod win wsyshtnost ne e towa za koeto se gowori ne znam, nqmam mnogo opit, zatowa i pitam. Prosto predi wreme slagah NT, za da widq kakwo predstawlqwa i w nastrojkite na RAS imashe opciq da puskam IPX i da pozwolqwam na dial user-a da se logwa w mrejata. Pomislih si che sigurno ima nqkakwa analogiq i tuk.

 e nqmashe nujda :)
For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'