Re: lug-bg: IPX + Linux->Win

  • Subject: Re: lug-bg: IPX + Linux->Win
  • From: operator@xxxxxxxxxxx (operator)
  • Date: Thu, 11 Mar 1999 11:13:21 +0200

Vassiliy Yordanov wrote:

> Nakoi uspqval li e da podkara samba-server v mrezha s domain-bazirano
> security s NT Server kato PDC, koito da izvarshva authentikaciqta na
> samba-userite, vmesto s otdelni paroli na samba-servera ?

Znachi, pri namiraneto na niakolko DC w mrezhata te pochwat da 'natdawat'
za
prawoto da badat PDC (taka narechenite elections), i NT-to naddawa do 32.

Ako w smb.conf se zadade 33 ili po-goliamo chislo, Linux-a pecheli. No
ako e po-malko -
NT-to. Taka che mozhe, no ne sam opitwal - predpochitam Linux-a da mi e
Primary-to.
Kakaw e smisala ot NT-to ?

operator-a

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'