  • Subject: lug-bg: Re: za Skelet
  • From: kristo@xxxxxxxxxx (Kristo Komsalov)
  • Date: Fri, 12 Mar 1999 14:48:22 +0200

Zdravei

> Az ne sam, no ne sam se i napaval mnogo. V moi instalacionen
> paket (Debian 2.0 otpredi 8 meseca) imashe primeren *.conf
> file, vzet ot RedHat, obache ne mojah da mu smenia korektno
> mestata za smeniane. V kraina smetka moia shervan disk se
> vijda ot ostanalite komputri, no sled zadavane na slednata
> komanda ot DOS-sesia:
>
> net use M: \\MY_HOST\MY_SPACE
>
> Ta sled tazi komanda diska stava vidim za Win95-ticite.

Ne sym absulutno siguren no mislia ce, weroiatno iams
problem s RARP po NETBEUI.

Sywsem prosto e da se proweri
w direkotoria \windows na 95 imas primeren fail lmhosts.sam
primeren
kopirai go pod ime lmhosts i go otredaktirai
ocewiden e za 5min ste se spravis
tozi fail lmhost kopirai w /etc na Linuxa.
Trabwa da go imas ednakyw na wsiakyde.
Tozi fail igrae za netbeui systa rolia
kakto hosts za tcp/ip. I ima podobna struktura.

Ako sym prav ste mozes da wizdas Linuxa
direktno 95 network neiberhod 'tova taka li se pisese ??'
i da go mapwas bez problemi.

Ako se okazia prav kazi mi.
Osobenno ako stane i resis ce towa e kyrpez 'to si e taka'
i resis da podkaras RARP  'ste mi e mnogo interesno'
Na men ne mi stigna entusiazma :-).
A ne razcitai da imas RARP samo zastoto si go razresil w kernela
ima oste nesto no ne znam kakwo.

Nadiawam se da ti e polezno

Pozdrawi Kristo

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'