Re[2]: lug-bg: Directory Replication

  • Subject: Re[2]: lug-bg: Directory Replication
  • From: milev_@xxxxxx (Pavel Milev)
  • Date: Mon, 29 Mar 1999 15:27:14 +0300

Hello Kristo,

27 Mar 1999, you wrote:

KK> Wyw wryzka s drgia otgowor
KK> Ako wse pak niams NFS ili samba
KK> a samo ftp da kazem:
KK> cron - obace wyw wsicki slucai!!
KK> Ne los izbor e da izpolzwas site snager
KK> za po prosti slucai
KK> naprimer:
KK> pavuk e superski snager
KK>         za Linux raboti i pod X probwai go
KK>         namira se na ftp://metalab.unc.edu/pub/Linux/apps/www/mirroring/
KK> pavuk-xxx.tgz
KK> potdyrza ftp, http i gopher

KK> Ogledai cialata mirroring.

KK> Ako obace imas predwid newid nesto podobno na Lotus Notes
> [...]

Ami imam edin NT Server (zasega , ama ako prodalzi da pravi prostotii
shte stane *NIX :)))) )i niakolko direkotriiki na koito iskam
da poddarzam aktualno kopie niakade v LAN-a (bez znache kade i v/u kakva
platforma). Obache DirectoryReplicationServic-a na NT-to se darzi beobrazno,
ta zatova si mislia da probvam s Linux (Namira mi se i Solaris 7 ,ako
niakoi ia ideia kak stavat neshtata tam).

Best regards,
 Pavel                            mailto:milev_@xxxxxx

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'