Re: lug-bg: LUG-BG OWNER

  • Subject: Re: lug-bg: LUG-BG OWNER
  • From: skelet@xxxxxxxxxxxxxxx (skelet)
  • Date: Tue, 30 Mar 1999 21:13:09 +0300 (EEST)

On Tue, 30 Mar 1999, Stanimir Dobrev wrote:

> Zdrawejte,
> Zabelqzah che niakoi ot poslednite pisma do grupata pristigat ot staria
> mail-server @DZU.INETG.BG
> W skobi za tezi koito ne znaiat istoriata na lug-bg: grupata se
> administrirashe ot servera na DZU, no za izwesto wreme te se otkachiha ot
> Internet i nie (Internet group) s pomosta na Skeleta byrzo prehwyrlihme mail
> lista na nash server. Ot skoro DZU wyzstanowi wryzkata si i na tehnia server
> mail-lista prodyljawa da raboti, no suobsteniata se poluchawat samo ot
> po-starite abonati na lista.
> [...]

Neshtata sa tochno taka. Servera na DZU raboti na avtopilot
veche mesec i moje da raboti taka s godini, bez da se skape ili
da bade ritnat ot niakoi chinovnik tam. Az predlagam Stanimir da
vidi dali ima aktivni chlenove, koito prashtat otkam dzu-servera
i da gi prehvarli kam lug.inetg.bg. Na staria server imashe
osven tui dva alias-lista (lug-bg i lug-bg-lat), edinia za
pisane na kirilica, a drugia za latinica, s avtomat.
transkripcia. Ako Gogo i Stanimir im se zanimava, mogat da go
napraviat tova i na novia server (misla, che i taka se opraviame,
problemi imat hora s Mac OS ili s UNIX-i, na koito niama kirilica).

Izvinete za prednoto mi kratko pismo, obarkah lug-bg i majordomo.

        Skelet
        ---------- http://people.bulgaria.com/skelet

For more send to lug-bg-request@xxxxxxxxxxxx a single word 'info'