Re: lug-bg: Iomega ZIP100M port//

  • Subject: Re: lug-bg: Iomega ZIP100M port//
  • From: ratchkov@xxxxxxxxxxx (Stoian Ratchkov)
  • Date: Mon, 12 Apr 1999 17:52:26 +0300

Uvajaemi gospodine,
Otnosno vashiya golyam problem kojto vie
aklamirate, bihme mogli da vi otbelejim,
che e jelatelno da si pochinete izvestno vreme
 v rabotata si s vashiyat PC.
Ne naprazno ima takava replica
"Vreme za razhvurlyana na kamenete, i
vreme za sabirane na kamenete"

V tozi aspekt mojem da vi posochim
sledniyat primer:
Nie poluchihme saobshtenie koeto beshe
na anglijski i na starogracki ednovremenno (ancient-Greek)
i v momenta v kojto se opitahme da popitame otnosno TOTALNIJAT prevod
na anglijski, poluchihme otkaz (othvurljane / reject) ot
programata, edin vid takova neshto ne sam polushaval
i software mi se e skapal (t.e. ) "nevedomi sa patishtata
gospodni"

S uvahsenie:
            iskrenno sachuvstwuwasht vi
            i razbirash vi homo-ludiens.