lug-bg: FreeDos; 100 members

  • Subject: lug-bg: FreeDos; 100 members
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Tue, 13 Apr 1999 01:55:26 -0700 (PDT)

Zdraveite,

Naposledak vav vrazka s licenziraneto na software, koeto se gotvi za BG
izsledvam aktivno FreeDos
(http://www.freedos.org/)

Tove e GPL-ed DOS, koito varvi s po-prostite programi.
Gotov sam da spodelia uspehite i neuspehite si na
taia tema. Nai serioznoto mi postijenie e, che uspiah
da pusna bezplaten terminalen emulator ot disketa,
koito pipa i lokalen printer. Golemi organizacii v BG
chesto polzvat tochno po tozi nachin starite si PC-ta,
ta moje na niakogo da sa ot polza usiliata mi.