Re: lug-bg: FreeDos; 100 members

  • Subject: Re: lug-bg: FreeDos; 100 members
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Tue, 13 Apr 1999 23:15:49 -0700 (PDT)

--- kay <kay@xxxxxxxxxxx> wrote:
> E pyk da ni e chestita :-)
>
> Kolkoto do FreeDOS, az sym go probwal samo kato
> kernel za dosemu pod
> Linux, no ne sym osobeno ocharowan :-( Wersiqta e ot
> predi 1 messec, no e
> mnogo nestabilna i .. abe ne e syshtoto. Ako wyprosa

Viarno e, che za obshta rabota FreeDos oshte ne e
dostatachno stabilen. Az sam go slojil v kashti na
edin malak komputer i mi sazdava problemi s po-golemite
programi (Turbo Pascal 7.0 IDE naprimer). Obache po-
malki programi (fil, arj, pe2, kermit, TP 5.0) varviat
bezproblemno.

V momenta hrabrite nemski hakeri go pipat usileno i
vsiaka sedmica ima podobrenie na neshtata.

Smiatam che za konkretna rabota, kogato komputara
shte varti samo edna programa (term. emulator naprimer)
e napalno opravdano da se polzva FreeDos, shtoto se
iska samo da bootva komputara i da startira edna-dve programi.

Shto da mu davash na Bill Gates 50-60$ za takova
prosto neshto ?