lug-bg: Nai-minimalnata instalacia na nai-malomostnata machina

  • Subject: lug-bg: Nai-minimalnata instalacia na nai-malomostnata machina
  • From: famzah@xxxxxxxxxxx (Ivan Zahariev)
  • Date: Mon, 24 Jan 2000 08:22:14 +0200

Problemut, s koito ste vi zanimavam, edva li e osobeno vajen v
praktikata, no za men ima goliamo zna4enie :)
(makar i nesto podobno da e obsujdano ve4e, tova ne e to4no sustoto...)
Situaciata e slednata - vkusti imam Cyrix 200 32 MB RAM 3.2GB+540MB HDDs

i iskam da si vzema oste 1 PC (vsustnost ve4e sum go vzemal bez pari, a
niamam izlishni za upgrade), koito da go svurja v localna mreja sus
Cyrix-a i taka dvata komputera ste imat internet (s masq). Celta e brat
mi da moje da chati, dokato az susto vursha nekakva rabota v net-a.
Osven tova, po tozi na4in moga da probvam i razni drugi raboti(naprimer
DoS ataki kum windows-a i dr. opiti).
Vuprosut e - ste moga li da instaliram Slack 3.6 wurhu machina 386
25MHz, no ...sus 1(ili maximum 2) MB RAM?
Drug osnoven problem e HDD-to, koeto e ot poriaduka na 20 (max. do 40 MB

moga da nameria).
Az imam ve4e stanoviste po vuprosa, ne znam samo dali ste se okaje
viarno: ako vuobste uspeia da boot-na kernela na 2MB RAM (dali ste
uspeia?!?!), ot tam ve4e ste se podkara LAN-a i ste imam share na vsi4ki

direktorii ot drugia PC, kato edinsteveno /boot, faila /vmlinuz i
/System.map ne moga da share. Vsi4ko ostanalo moje da se pusne po LAN-a,

a ostanaloto miasto ot malkoto HDD ste bude SWAP, tui kato toi malkia
komputer i bez tova niama RAM...

Ste buda blagodaren na vseki, koito vzeme otnoshenie po vuprosa!

Regards, famzah