Re: lug-bg: BSD sporove

  • Subject: Re: lug-bg: BSD sporove
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Thu, 24 Feb 2000 23:15:21 +0900

On Thu, Feb 24, 2000 at 01:55:09PM +0100, ripi wrote:
|DA NE SE PROBVA LINKA OT NOVACI!!! /kato men/,
|TAKIVA e VAZMOZNO DA OSTANAT S POGRESHNI VPECHATLENIQ /kakvito i da sa te/
|OT POSTNATITE MATERIALI

Vpechatleniata ti NE sa pogreshni. Te naistina biha se izbili, ako
mozeha. :-(

Ne mi se tyrsi sega da ti puskam link kym diskusiata koiato e dovela do
izlizaneto na OBSD ot NBSD. Tragichno. Da se chudish da se smeesh li ili
da plachesh.

Predi niakoe vreme v Debian listovete se povdigna vyprosa dali ne moze da
se napravi Debian s NBSD kernel. Predimstvata na NBSD sa iasni. To raboti
na prakticheski vsichko. Ot mikrovylnova pechka do superkmpiutri. Okaza
se, che nai-goliamia problem e kak shte se otnesat kym tova ot NBSD. Te sa
_strashno_ revnivi. Zatova sega se raboti po Debian s FBSD kernel. Horata
na FBSD izglezdat dosta po-razumni. Vsyshnost i za OBSD ne znam loshi
neshta. Obache logikata po koiato Debian othvyrli OBSD kernela e, che toi
ima prekaleno dylboko vgradeno crypto, koeto po onova vreme beshe v
regulacia ot USA. T.e. prichinite da ne se zahvanat s OBSD biaha
tehnicheski, dokato za NBSD dovodyt beshe, che "tia priateli sa goliama
rabota, no s tiah ne moze da se govori raumno, pyk kamo li da se vyrshi
neshto"....

E tova znam az. Moze i da byrkam neshto.

--JS