Re: lug-bg: Improper serial setup perhaps ???

  • Subject: Re: lug-bg: Improper serial setup perhaps ???
  • From: pope@xxxxxxxxxx (Alex Pope)
  • Date: Fri, 25 Feb 2000 19:04:34 +0200 (EET)

On Fri, 25 Feb 2000, Angel Valkov wrote:

> On Fri, 25 Feb 2000 02:36:05 +0200 (EET) lug-bg@xxxxxxxxxxxxxxxxxx wrote...
> To4no tova mi beshe i vaprosa.
> Zashto kernel-a iska da pravi modprobe za moduli koito ne se kazvat
> taka kakto toi iska /vij po dolu /ppp-compress-24 primerno e 4ast ot
> ppp_deflate.o /pone takova zaklyu4enie si napravih ot fakta 4e sled
> insmod ppp_deflate
> spria da mi pishe v loga 4e ne moje da nameri ppp-compress-24.
> A sled kato ne izpolzva compresia zashto vaobshte gi tarsi tezi moduli
> ?????

ppp-compress-24 ne e chast ot ppp_deflate, a e prosto negov sinonim. reda
        alias ppp-compress-24 ppp_deflate
v /etc/modules.conf oznachava tochno tova - neka modula ppp_deflate da se
naricha i ppp-compress-24. Aliasa e nujen, zashtoto s tova ime kato
parametyr kernela se obryshta kym request_module().
Sega shte popitash, zashto s tova ime, a ne s originalnoto :)
Zashtoto po tozi nachin se unificirat imenata na kompresorite -
ppp-compress-x, kydeto x e chislo. V edna procedura shte vyrtish samo
chisloto, razbirash li? Po-udobno e za programirane.
BTW tezi chisla ne sa sluchaino izbrani. Te se opredeliat s RFC, mislia
che poslednoto "Assigned Numbers" RFC e 1700 i e dosta starichko. Tip 24
i tip 26 sa deflate (v originalnia draft e bilo 24, posle e stanalo 26),
tip 21 e bsd, drugi po-izvestni sa tip 1 i tip 2 - syotvetno Predictor-1 i
Predictor-2.