Re: Re[2]: lug-bg: qmail-clean

  • Subject: Re: Re[2]: lug-bg: qmail-clean
  • From: pope@xxxxxxxxxx (Alex Pope)
  • Date: Mon, 28 Feb 2000 18:26:54 +0200 (EET)

On Sun, 27 Feb 2000, Pavel Milev wrote:

> po-skoro idejata e da ne gi prashta izobshto ....
> edin ot hitrite mi kolegi reshil che stre si prashta
> MP3-ta  naniakude si ... i dobre che qmail-send
> e ogranichen otkum raboteshti kopia
> shtoto inache ne mi se misli ... 100-tina mp3-ki :))))
>
> ... shte pogledna qmhandle
> 10x !
>
> Best regards,
>  Pavel                            mailto:milev_@xxxxxx

Shtom kolegite ti sa tolkova hitri, moje bi shte e dobre da setnesh limit
vyrhu goleminata na vsichki messagi :)
Moje da se napravi chrez faila /var/qmail/control/databytes, koito sydyrja
max dopustima golemina v bytes (default e 0 - niama limit). Ili chrez
setvane na promenlivata ot obkryjenieto DATABYTES.
Note: Tova e validno za qmail versia > 1.01