Re: lug-bg: Vryzka na golemi razstoiania bez modemi ?

  • Subject: Re: lug-bg: Vryzka na golemi razstoiania bez modemi ?
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Fri, 3 Mar 2000 21:30:14 +0900

On Fri, Mar 03, 2000 at 12:37:31AM -0800, Emil Tantiloff wrote:
|Predlagam Wi neshto po-eftino. Predi wreme wnesohme edni mrejowi karti na
|Artisoft s wgradeni usilwateli. Pri edni klienti naprawih mreja na 500 metra
|samo s edna takawa karta - ot drugata strana zabita w HUB. POchti njamashe
|razlika w barzodejstwieto. Ne sam probwal na 700m, no predpolagam che ako se
|slojat 2 rabotata shte stane. Estestweno stawa duma za koaksialen kabel.
|Loshoto e che weche njamame ot tjah. Wnesohme okolo 300 broja i po edno
|wreme se chudehme kakwo da gi prawim, no kato se razbra za usilwatelite -
> [...]

Samo da pitam.  A kolko shte struva 700 metra koaksialen kabel? Spored
men pone po $0.60 za metyr??? A chetvorka shte struva okolo $0.2???
Govoria syvsem orientirovychno, no niama nachin koaksialnia da ne e mnogo
po-skyp ot chetvorkata.  I ako ne im triabva bash Ethernet skorost, a 115
kbps stigat, tezi LAN karti nikak niama da sa na dalavera.  Osven tova
koaksiania kabel ako ne e kachestven staree mnogo po-byrzo na otkrito.  A
za kachestveni parite sa dosta po-taka....

Taka che da si praviat smetkata...

--JS