lug-bg: Re: RAS server

  • Subject: lug-bg: Re: RAS server
  • From: emoter@xxxxxxxxxxx (Emil Terziev)
  • Date: Tue, 07 Mar 2000 09:04:25 PST

>Towa se ukazwa w S registrite na modema. Registyr S0 e pri koe po
>  red pozwynqwane da se "wdigne slushalkata". Dwa nachina za
>ustanowqwaneto mu napr. za otgowor pri 1 pozwynqwane:
>1. Byrz:
>echo "ats0=1&w" > /dev/ttyS1
>ako modemyt ti e na ttyS1, razbira se :)
>2. pishesh w init file na ugetty, ili tam kakwoto izpolzwash ats0=1.
>Za predpochitane e 2.) zashtoto init file prepokriwa twyrdo zadadenite
>stojnosti - napr ot 1.)
>Mislq che za ugetty na ttyS1 init file e /etc/defaults/ugetty.ttyS1.
>Az sym s mgetty:)
> [...]

moje bi az barkam niakade i za tova ste pokaja conf. fajlove

tova e v inittab
s0:235:respawn:/sbin/uugetty -d /dev/ttyS0 F38400 vt10

v /etc/conf.uugetty.ttyS0

INITLINE=/dev/ttyS0
ALTLOCK=/dev/ttyS0
TIMEOUT=10
INIT="" \d+++\dAT\r OK\r\n ATH0\r OK\r\n
AT\sM0\sE1\sQ0\sV1\sX4\sS0=0\s&C1\s&S0\r OK\r\n
WAITFOR=RING
CONNECT="" ATA\r CONNECT\s\A
DELAY=1

i efekta ot vsichko tiva e che se svarzvat dvata modema pokazva se
  CONNECT 38400
i tolkova . ne se pokazva
login:
password:

moje bi e nesto malko ne veche niamam idei.az sam s Mandrake 7.0 linux
da ne e tova . No toj e 1:1 s RedHat