Re: lug-bg: XFree4.0

  • Subject: Re: lug-bg: XFree4.0
  • From: luben@xxxxxxxxxxxxx (Luben Karavelov)
  • Date: Mon, 13 Mar 2000 10:43:11 +0200

On Fri, Mar 10, 2000 at 01:29:45PM -0800, Petko Boukov  wrote:
> Ne moga da vi razbera. Zashto sa vi binaries, shtom mozhete da si smyknete source-ovete? Dori chovek da e s 486 mozhe da go ostavi da kompilira prez noshtta? Az bih smyknal RPM, ako imashe, no samo zaradi pravilnoto obnovjavane na bazata danni.
>
> Az probvah 3.9.16 i 3.9.17 i moga da kazha, che usetih chuvstvitelno podobrenie v rabotata na moja SiS 6326. Toj raboti bezproblemno s no_accel, no malko bavnichko, estestveno, a s accel davashe seriozni defekti, koito chuvstvitelno namaljaha v 3.9.17. Taka i njamah vreme da izprobvam 3.9.18, kojto beshe posleden pre predi 4.0.

> [...]

abe az probvah 3.18 e raboteshe dosta stabilno, konfigurira se lesno,
ima poddruzka za povecheto hardware, koito se poddurza ot 3.3.6, no
puk niama oshte glx za TNT, vupreki izhvurlainiata na saita na
nVIDIA, a vse pak triabva i Quake da se ugrae :)
shte drupna soursa i shte go ima na ftp://isp.asico.net dnes sledobed

Luben