Re: lug-bg: wine problem

  • Subject: Re: lug-bg: wine problem
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Mon, 13 Mar 2000 13:52:33 -0800

Podkarah edin WINE pod RH 6.1 otpredi 3-4 meseca i izigrah cjal edin scenarij ot HMM3, makar da mi kyshashe nervite da go chakam. Svaljam vsjako izdanie na WINE, no tezi sled nego neshto ne se kompiliraha. Ne sym go testval sys seriozni programi. Na tehnija site ima klasacija za vsjaka edna Win programa dokolko raboti spored user-ite.

Petko

--

On Mon, 13 Mar 2000 16:18:10   Pavel Iliev, Sofia, Bulgaria wrote:
>nyakoj da e podkarval wine, na mandrake 7 ili redhat 6.1? az sum s mandrake
>7 i videokarta riva vanta. imam 2 windowski partitiona - fat 32, koito sa
>mountnati(vfat), wine.conf sum napravil da si sochi pravilno i dvete.
>vuzmojno li e da e svurzano s ttf fontovete koito zarejda pod x?
>merci
>
>P.

--== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
Share what you know. Learn what you don't.