lug-bg: Search Engine recomendation - 2

  • Subject: lug-bg: Search Engine recomendation - 2
  • From: ntk@xxxxxxxxxx (Nikolay Kabaivanov)
  • Date: Fri, 17 Mar 2000 19:49:22 +0200

Zdrawejte
Predi 3 meseca pisah towa pismo i ot togawa nikoj ne e otgoworil, zatowa
go puskam pak moze niakoj weche da e probwal niakoj tursesti mashini.
-------------------
Moze li niakoj da mi preporucha dobra tursesta mashina koiato da si
sloza na edin RedHat Linux 6.x
Iskam mashinata da poddurza "web spidering" - da obhozda http serverite
koito i kaza, da poddurza i kirilica.
Naj-dobre e mashinata da ne raboti chrez SQL baza ot danni (oste ne sum
stignal do takowa niwo :-( )
Naj dobri wpechetlenia imam ot "UltraSeek server" na InfoSeek kakto za
NT taka i za Linux - loshoto e che produkta e trial za edin mesec.
Probwah "ht://dig" no toj ne poddurza kirilica, a az nemozah da se
sprawia nesto sus source koda za da go nakaram da trugne i da chete
kirilica. Probwah i
"Alkaline" - no puk neia wuobste ne mozah da ia podkaram. Ako mi ostane
wreme mislia da probwam i "SWISH++"
S kakwo e naprawena tursestata mashina na sajta na LUG-BG ?
Ste se radwam ako niakoj mi otgowori ili pomogne da podkaram takawa
mashina. Blagodaria wi predwaritelno.