lug-bg: *SQL programirane ???

  • Subject: lug-bg: *SQL programirane ???
  • From: mapc@xxxxxxxxxxxx (MAPC)
  • Date: Sun, 26 Mar 2000 17:32:58 +0300

> Ne moga da ti preporycham tyrsachka, no moga da te uverja, che SQL-yt ne e slozhen, pone v nachaloto. Ako si v systojanie da si opishesh dannite s dvumerni tablici, v koito vsjaka kolona ti e pole, a vseki red - zapis, znachi si gotov za SQL. Toj ne se izcherpva s tova, razbira se, no za nachalo ti e dostatychno. Inache kyde shte si dyrzhish rezultatite - v tekstov file?

> [...]

Mnogo iskam da naucha sql programirane,
niakoi ima li dokumentacia na russish ili na bulgarian za *SQL?
(ako moze za MySQL ili postgresql),
ili nakratko da obiasni tehnologiata na celia proces ;-)
razgledah gi no mi se struvat goliama kasha, iska niakoi da udari edno ramo...

Blagodaria predvaritelno!
mapc@xxxxxxxxxxxx