Re: lug-bg: Security

  • Subject: Re: lug-bg: Security
  • From: bojo@xxxxxxxx (Bojidar Roydev)
  • Date: Tue, 28 Mar 2000 19:31:03 +0300

At 03:57 PM 3/28/00 +0300, rado wrote:
>	Kak da nakaram mail servera (sendmail ili postfix ili kakvoto i da e ) da
shifrira e-mail-a na
>clientite v opredeleno napravlenie. T.e. da prekerva mail messagite prez
pgp, a posle da gi forward
>kam drug e-mail. Na poluchavane si mislja che mi e jasno vika se programa
kojato gi deshfrira s ili
>bez pomoshta na skript i procmail. IMA li njakoj da e pravil takova
neshto. I ima li lesen nachin,
>gotovi scriptove ili neshto takova, s koeto da mi pomogne.... :-)

Za men naj-lesno e kato si instaliram pgp-to da go dobawq kato filtyr v
pine i kogato iskam da izpratq kriptirano pismo, otgowarqm s Y na wyprosa
na pine. Ako iskam da procheta polucheno podobno pismo, pine awtomatichno
go prekarwa prez pgp i az samo si wywezhdam tajnata dumichka :). Towa go
imashe opisano ili w pine ili w pgp - ne se seshtam weche-  no ako ti
wyrshi rabota, shte go izrowq..

-Bojo