Re: lug-bg: ??? anti-virus

  • Subject: Re: lug-bg: ??? anti-virus
  • From: gashti_dolu@xxxxxxxxx (gggg ggg)
  • Date: Tue, 28 Mar 2000 10:33:46 -0800 (PST)

deistwitelno ima takowa neshto ! t.e. izvestni sa mi
dwa softuera po waprosa.ediniat e AVP ,4iito
distribucii hostwam , no drugi se zanimawat s tiah i
sa naprawili niakakwa stranica deto oshte niama
wunshen vid za pokazwane.drugiat software e McAcfee
,koito dosta wreme we4e se polzwa ot Hotmail za da
skanira pratenite kato attachments fileta.
Nabawianeto oba4e na AV softuera ne ti reshawa
problema kakto predpolagam se seshtash,tui kato se
iska dosta ot teb da nakarash da se skanirat filetata
na userite.
Po-lesnia wariant e da polzwash AVP ,s opcia za
skanirane na cialata ti Linux/Unix/Novell/Win/WinNT
(na drugi ne sam probwal oshte) kato w poniatieto
"cialata" spadat direktoriite i na twoite useri.Ako
AVP nameri virus to go tretira po ukazania ot teb
na4in w edin predwaritelen skript ili w samata opcia
za puskane.
Tuk moia problem beshe ,4e wednaj kogato reshih
deistwitelno da si pratia dwa wirusa i to im ...
mamata, niama da goworia za wsi4ki troianci i t.n.
koito se predpolaga ,4e twoite useri shte si prashtat
, a ne e hubawo da im otnemash trupkata :-))
Problema s AVP e ,4e ne moje da izliza na WEB ,za
razlika ot McAcfee.towa razbira se ne e goliama beda
ako mojesh sam da si obrushtash naprimer log-filetata
w HTML.
i razbira se nakraia  I DWATA SOFTUERA SA SHAREWARE !
towa pod win/winNT ne e problem ,zashtoto wsi4ki
znaiat pone duzina hack/crack site-ta,problema oba4e e
pod Linux - niama Crack, edna sedmica si igrah i ne
mojah da mu spra tupata proverka .

g.