Re: lug-bg: Re: Sequrity

  • Subject: Re: lug-bg: Re: Sequrity
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Thu, 30 Mar 2000 17:06:38 +0900

On Thu, Mar 30, 2000 at 08:45:19AM +0300, Nikolaj Yourgandjiev wrote:
|Blagodarq za wsichki napraweni predlojeniq.
|
|OK. Stunnel-a tragna, ama moje li nqkoj da mi kaje kak da nastroq
|klientite (NS and MSIE) da darpat prez ssl ot POP3 mail servera.
|Stunel e pusnat da posresta i forwardwa smtps i spop3.
|Trqbwa li na wseki da mu wadq certifikat. Izobsto priemam predlojeniq po
|tozi wapros.
|
|Thanks in advance

Sertifikatyt e edin - za servera.  Klientite se nastrojwat s tiahnite si
tam opcii (use SSL).  Mislia, che Netscape "nagotovo" moze da chete samo
IMAP prez SSL, no ne POP3.  Na saitovete koito ti pusnah ima linkove kym
programi, koito mogat da pomognat na NS da chete i POP3 prez SSL.
Outlook moze i POP3, i IMAP vednaga.

Kogato daden klient zapochne da chete, toi reshava dali da prieme
sertifikata, koito mu dava servera i chete.

Opitaj i shte vidish, che e dosta prosto.

--JS