Re: lug-bg: Re: New Game!

  • Subject: Re: lug-bg: Re: New Game!
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Mon, 3 Apr 2000 00:25:07 -0700 (PDT)

--- Victor Senderov <victor.bg@xxxxxxxxxxxx> wrote:

> miasto za neq.
>
> sorry, obestavam, ce nema da postwam na tema igra
> povece (samo 1 sum naprawil
> dosega).

Na men li4no mi haresvat igrite, no e viarno sashto,
4e sa neshto kato spam za tazi grupa.

Ako iskate da tarsim kompromis, da ne gi spirame
napalno, a da ima miarka (primerno da se puska
nai-mnogo edna igra sedmi4no).

Da ne zabraviame vse pak, 4e komputarnite nauki sa
strani4en efekt ot napanite za reshavane na logi4eski
paradoksi kato 'paradoksa na osadenia' naprimer
(ako ne go znaete, shte vi go razkaja, podoben e
po semantika na poslednata igra, deto se pusna v
grupata).

=====
Skelet
        -------- http://people.bulgaria.com/skelet