Re: lug-bg: Solaris 8 ot ftp ?

  • Subject: Re: lug-bg: Solaris 8 ot ftp ?
  • From: tacho@xxxxxxxxxx (Stanislav Grozev)
  • Date: Thu, 6 Apr 2000 15:05:46 +0300

On Thu, Apr 06, 2000 at 02:02:28PM +0300, Victor Senderov wrote:
> Maj e free, no ot Sun iskat $75. Razpraviat, ce bila trepach obace --

$75 kazwat che bili za media-ta samo... (t.e. cd-tata) i za poshtenskite
razhodi... dokolko e wiarno - neznam,

> lokalizaciata bila super. CDE bilo 100x po-burzo ot KDE. Dazhe mozhela da

i 100-puti po-grozno (ne che kde e purwa prelest de... i to si e grozotia;-)
wmaker+gnome hehe;-) no tova e druga tema.

> bootwa v prozorec druga OS!? Do kolko e viarno ne znam. Samo edno e loshoto --
> kakto kazaha predi niama mnogo sourcove. Primerno StarOffice e dobar, instalira
> se lesno i e super za luzeri, samo che e binary. No shte ima podobrenie, struva
> mi se -- niakude chetoh, che kernela na solaris mozhe da se nameri.

mislia che shte puskat sources na solaris (kakwoto i da znachi tova, az
mislia che znachi kernel + most common userland), no edwa li shte widim
source na staroffice skoro... no ne se znae de... a, i da gi pusnat,
niama da e pod gpl, a pod tehnia sun community source license ili tam
kakto mu se wikashe... koito e malko gadnichyk, shtoto wsichki promeni
mai stavaha sobstwenost na sun ili neshto ot sorta... ne znam, ne sym go
chel, temata ne me wylnuwa, az butwam slowarez samo kogato naistina
se nalaga, da rechem pri niakoi klient, inache bsd i/ili linux (bsd za
predpochitane) sa mi osnovnite platformi.

-tacho

--
   [i don't follow] | daemonz.org/ | tacho@xxxxxxxxxxx | 0x44FC3339
   [everything should be made as simple as possible, but no simpler]