Re: lug-bg: HURD

  • Subject: Re: lug-bg: HURD
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Thu, 6 Apr 2000 23:46:53 -0700 (PDT)

> "zhivorno" hurd.
> sega se chaka nov release, ako ne se luzha 0.3.
> Mnogo neshta, koito sam chuval za nego, zvuchat
> obnadezhadavashto,
> oshte poveche che go praviat mai horata or Debian.
> e ako ima niakoi niakakvi vpechatlenia, neka spodeli

Ne sam go probval, no ot 2 godini 4eta strani4kite za
nego. Na teoria izglejda dobre zamislena rabotata,
ama mi se struva, 4e sa mnogo malko developerite,
deto rabotiat po proekta. Naistina otkak horata ot
Debian poeha tozi proekt, toi drapna zna4itelno,
no ne znam dali ve4e e izpolzvaem.

=====
Skelet
        -------- http://people.bulgaria.com/skelet