Re: lug-bg: Web server zad firewall

  • Subject: Re: lug-bg: Web server zad firewall
  • From: yuliy@xxxxxxxxxxxx (Yuliy Minchev)
  • Date: Fri, 7 Apr 2000 10:13:28 +0200 (BST)

On Thu, 6 Apr 2000, Petko Boukov  wrote:

> Kakvo trjabva da napravja i kyde da procheta kak da napravja vidim navyn web server ot virtualna mrezha, taka vse edno se namira na ip-to na firewall-a?
>
> Blagodarja,
> Petko

ne vairvam da namerish napisan otgovor tochno na tozi kazus, koito
postaviash
ako pomislish sam shte se setish kakvo traibva da napravish

da ne spomenavam che ne si dal i nikakva informacia otnosno tova kakvo
razbirash pod 'firewall' i 'virtulna mreja'

vse pak shte ti dam niakoi nasoki za razmisal

ako WS ti niama realno IP, togava moje bi shte ti se naloji da
izpolzvash NAT
ako ne ti se zanimava s tova moje da si slojish squid i da go izpolzvash
kato web accelerator

no kakto kazah - tezi tehniki moje da ne sa prilojimi pri teb, zashto ne
si dal dosttachno informacia

yuliy

--
  Yuliy Minchev,