Re: lug-bg: tesktov redaktor

  • Subject: Re: lug-bg: tesktov redaktor
  • From: tacho@xxxxxxxxxx (Stanislav Grozev)
  • Date: Thu, 13 Apr 2000 23:57:02 +0300

On Thu, Apr 13, 2000 at 09:59:15PM +0300, Victor Senderov wrote:
> abe pisete si na StarOffice be
> kvi sa tia consolni istorii :)

izwini me za tona, nu subject-a e 'tekstov redaktor', a ne niakoi
gaden bloated 'word processor'... pri pisane na programi, pisma (email)
i tekstovi failowe, da ne sym lud da puskam star office, deto e egasi
ogromnata i tejka programa, pri uslowie che vim ima poweche wyzmojnosti
ot star office w oblastta, koiato mi triabwa.
a i ako ne si chuwal, ima wariant gvim, za takiva, deto obichat
grafika... A, da, moje bi shte ti se stori stranno, no az wsyshtnost
obicham consolni prilojenia, nishto che gi puskam pod xterm/eterm/gnome-terminal.
te imat prelestta da sa izpolzwaemi i otdalecheno. i x moje otdalecheno,
no ia pusni star office po dialup wruzka naprimer... toi i po lan
ne e prelest, pyk kamo li po 56k.;-)))

tar office ne e produktut, nujen w ejednevieto na normalen
unix programist i/ili sysadmin...
ne sporia che i toi ima svoeto miasto, obache.

-tacho

--
   [i don't follow] | daemonz.org/ | tacho@xxxxxxxxxxx | 0x44FC3339
   [everything should be made as simple as possible, but no simpler]