Re: lug-bg: Radio modem

  • Subject: Re: lug-bg: Radio modem
  • From: jhs@xxxxxx (Ivan Petrov)
  • Date: Tue, 25 Apr 2000 10:00:37 +0300

ako mojesh daj poveche info za tia bulgarski razrabotki, vapreki, che se samniavam,
taj kato edna takava (RAD, breezecom ) vazliza tolkova.
i niama ogranichenia za obiavenite za svobodno polzvane chestoti po otnoshenie na
razstoianoeto, samo za mostnostta na predavatelite, moslia, che beshe 10mW, i v
tozi sluchaj se praviat hubavi anteni i chuvstvitelni usilvateli-pristavki kam
priemnicite.
Za USA ne e 10mW, a 100mW :-)) ama kvo da se pravi kato sme "evropejci" :)) (ETSI)