Re: lug-bg: Free Software in Europe

  • Subject: Re: lug-bg: Free Software in Europe
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Wed, 26 Apr 2000 22:15:45 +0900

On Wed, Apr 26, 2000 at 04:22:46AM -0700, Georgi Georgiev wrote:
|Izglejda skoro v golemite evropeiski strani
|shte stane zadaljitelna upotrebata na Free software
|v darjavnata administracia.
|
|Francia ve4e obsajda takav zakon:
|
|http://63.236.72.248/story.php3?sn=20757
|
|V Germania sashto natam otivat neshtata:
|
|http://linuxtoday.com/story.php3?sn=18618
|
|Interesno mi e ako tova stane politika i na
|taka nare4enata "Obedinena Evropa", kvo shte
|kajat nashte politici ?
|
|Shtoto mnogo obi4at da kupuvat software ot
|liderite na informacionnite tehnologii.

Vypreki, che specialno francuzite ne iskat tochno Opensource po
definicia, tova opredeleno obeshtava interesni razvitia...

A to si e tolkova logichno... Primerno amerikancite biha li se
syglsili prosto taka da izpolzuvat Frenski SW bez source za tiahnite
FBI i NSA?  Silno se symniavam. Ama strashno silno.

A nashite politici opredelno hich nemam dumi daze... To samo Open
source da im beshe problema....

Ama aide da ne obryshtam na politika v tozi list.

--JS