Re: lug-bg: Edin vypros

  • Subject: Re: lug-bg: Edin vypros
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Tue, 16 May 2000 02:08:53 -0700

Zdrasti,

Tozi pyt prochetoh pyrvo vsichki otgovori, za da ne povtarjam kazanoto ot drugi.

Po pyrvija vypros: Vsichko, koeto mozhesh da napravish ot komandnija red, mozesh da go postignesh i ot C/C++  programa s funkcijata system(), tyj che tova e naj-lesnijat nachin, dokato namerish po-elegantno reshenie. Loshoto na tova e, che ne razpolagash s dostatychno informacija v programata za tova kakvi problemi eventualno sa vyzniknali pri izpylnenieto na string-a, podaden na system(). Vizh 'man mail' za celta i 'man send' za prashtane na syobshtenie do socket ot C programa.

Po vtorija vypros: izglezhda pravish neshto ne kakto trjabva. Naj-chesto sreshtanata greshka e propuskaneto da se startira lilo sled redaktiraneto na /etc/lilo.conf Na men pyrvata mi rabota sled instalirane na Linux e da kompiliram kernel za specifichnata mashina. Ne vinagi uspjavam da zadam vsichko pravilno ot pyrvija pyt, no vinagi imam bootable kernel pone. Proveri poslednoto syobshtenie, koeto dava tar ili gzip, da ne bi da e povreden file-a.

Ako pravish 'make install' naj-nakraja, dori njama nuzhda da startirash lilo sled tova. Ako dadesh poveche podrobnosti, sys sigurnost prichinata shte izleze najave.

Petko

--

--== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
Before you buy.