Re: lug-bg: Edin vypros

  • Subject: Re: lug-bg: Edin vypros
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Tue, 16 May 2000 10:20:52 -0700

Pisah predi, ama maj mi se e zatril message-a. Eto njakoi misli...

Ako pravish samo patch i ne vyznamerjavash da promenjash nishto ot predishnite nastrojki, 'make oldconfig' e po-udoben ot 'make menuconfig'.

'make clean' obshto vzeto e izlishen. Toj trie object file-ovete, a pri men trie dori i .config file-a. Az go polzvam navsjakyde drugade osven v kernel-a, zashtoto zabyrsva koeto e izlishno, no ponezhe kernel-a chesto se kompilira, ne go use-vam pri nego.

'make install' si e syvsem pravilen, no ako si go spestish, trjabva sam da kopirash kernel-a, zhelatelno pod ime vmlinuz-versija, za da mozhesh da polzvash mkbootdisk script-a, kydeto go ima, kakto i da kopirash System.map v /boot i da startirash lilo ot komandnija red, sled kato si redaktirash /etc/lilo.conf Udobstvoto da si redaktirash sam lilo.conf e, che mozhesh da si syzdadesh novo entry, vmesto da polzvash staroto i po tozi nachin ako ne si napravil bootable kernel, vinagi ti ostava vyzmozhnostta da si boot-nesh ot starija.

Petko

--

--== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
Before you buy.