Re: lug-bg: Edin vypros

  • Subject: Re: lug-bg: Edin vypros
  • From: mmarkov@xxxxxxxx (Minko Markov)
  • Date: Tue, 16 May 2000 22:05:25 -0400

Svetoslav Nikolov wrote:

> Nadiavam se da me izvinite za naivnia vapros :
>  Zashto e neobhodimo da se prekompilira kernela zaradi mrejova platka. Poslednia
> pat kogato imah problemi (imashe konflikt mejdu dve platki  i mrejovata davashe
> greshen Device ID) si prerabotih draivera za mrejova platka, puhnah go  v
> /lib/modules/2.x.x/net i vsichko si trugna.

Ami nyamah na razpolozhenie drayver, predi vsichko.
Rabotata e tam, che minah na cable Internet. Providerqt
dava free mrezhova karta s instalaciyata. Obache! - instalirat
samo pod Windoze, pod Linux otkazvat, ne go bili pod-
dqrzhali, ala-bala. Taka che se nalozhi da slozha MS-virusa.
Sqotvetno, te ne mi dadoha nikakqv drayver za Linux. Kartata
pqk e nyakakva zagubena, ALN101, s trista zora razbrah, che
e compatible s NE 2000. Za NE 2000 ima poddrqzhka v
/usr/src/linux, ili v kernela, ili kato module. Po default,
v RedHat 6.0 pone, e disabled.

Kompilaciyata ne me pritesni ni nay-malko. Tova e rabota za 15
minuti, tqkmo beshe povod da vidya kak se pravi. Az slozhih
poddrqzhka za NE2000 v kernela, no dori da byah reshil da e
module, po-dobre da si go napravya tuk, otkolkoto da go tqrsya
po weba.

--
Minko