Re: lug-bg: Corel plans

  • Subject: Re: lug-bg: Corel plans
  • From: boukov@xxxxxxxxxxx (Petko Boukov)
  • Date: Thu, 18 May 2000 03:48:23 -0700

Az ja instalirah. Beshe krasivo, no za kratko. Zabyrsah ja, bez da syzhaljavam. Napravili bjaha file manager dosusht kato Exploder-a, ama kakvo ot tova. Orjazana i spynata.

Ne mi se shte vse pak Corel da potynat, ponezhe dosta doprinasjat za razrabotkata na WINE, kojto ne e nikak malovazhen proekt spored men. A neshtata otivat tochno natam. Rabotata s Inprise se razsyhna, ponezhe akciite na Corel sa padnali tolkoz, che ne mogat veche da gi pogylnat.

Petko

--

On Thu, 18 May 2000 10:43:42   Ivan Petrov wrote:
>Razocharovah se ot Corel Linux, oste predi da sam zavaeshil i parvata si
>instalacia.
>zasto li???
>ami ne pojela da se instalira na diskov dyal razlichen ot primary, a tam na primary
>partitiona imah Slack, sas kojto ne jelaeh da se razdelia.
>E, tova ne e li nesto mnogo napodobiavasto na M$ DOZ ili windowz ???
>Ako Corel vaznameriava da precaka M$, samo zaradi tova, che e linux, to e drug
>vapros.
>Moje bi vposledstvie ste ima i CorelLinux-and-OtherLinux-HOWTO i prochee.
> [...]

--== Sent via Deja.com http://www.deja.com/ ==--
Before you buy.