Re: lug-bg: Obst swap dql

  • Subject: Re: lug-bg: Obst swap dql
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Sat, 20 May 2000 08:19:06 +0900

On Sat, May 20, 2000 at 01:15:16AM +0300, Stanislav Grozev wrote:
|On Sat, May 20, 2000 at 04:52:52AM +0900, Julian Stoev wrote:
|<SNIP>
|>

|dori i da e taka, niama da e bug wyw vmware a w kernela... vmware ne e
|nishto poweche ot oshte edin proces za kernela... nezawisimo kakwo
|runwa w sebe si. taka che ako ima ednowremenen dostup do hardware,
|to tova e grija na kernela, a ne na vmware - toi niama nachin da kontrolira
|wunshnite procesi;-)

OK. Az ne sym siguren dali moze ili ne - niakoi da kaze - moze li
primerno vmware da se konfigurira taka, che dve virtualni mashini
da imat **ednovremenen** dostyp primerno do /dev/hda3, kojto da e swap.

Syshto taka shte e vazno dali tova e vyzmozno kogato host sistemata e
i NT, i Linux.

Ako moze, znachi moze. Spored men tova e bug vyv vmware.

--JS