Re: lug-bg: Obst swap dql

  • Subject: Re: lug-bg: Obst swap dql
  • From: pope@xxxxxxxxxx (Alex Pope)
  • Date: Sun, 21 May 2000 12:40:57 +0300 (EEST)

On Sun, 21 May 2000, Julian Stoev wrote:

> Pa dajte da vidime koe i kak e po tozi vypros. Kyde e problema i ima
> li problem izobshto. vmware user space programa li e izcialo ili
> niakakva chast raboti i s prioritet na kernel? Kernela li "koli i
> besi" ili vmware samo si byrka po hardware-to? Temata ima obshto i s
> user-space kernelite sigurno, a ot tam i s hurd, ako shtete...

http://www.vmware.com/products/virtualplatform.html

mislia che tam obshto vzeto vsichko e kazano.
s dve dumi - ima komponent koito vyrvi v privileged mode, tova e
t.nar. Virtual Platform Monitor (moje bi tova e modula vmmon.o). drug e
vyprosa kakvo tochno pravi toi. tvyrdi se che izpolzva neshto narecheno
"direct execution", za da se namali virtualization overhead-a, niakakyv
vid harduerno multiplexirane, i tochno tova otlichava vmware ot edin
obiknoven API emulator. vse pak, celia management na sistemnite resursi
se izvyrshva ot host OS-a. user-space chastta na vmware pyk comunikira s
monitora chrez device driver, narechen Virtual Platform Driver.