lug-bg: Re:

  • Subject: lug-bg: Re:
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Mon, 18 Sep 2000 15:48:34 +0300

Haide sega znachi da obiasnish:
1. Kolko hard diska imash (fizicheski). Imash li CDrom, optichno
ustrojstwo, zip ustroistvo i tiam podobni raboti zakacheni na IDE
kontrolerite. Kak sa zakacheni.
2. Kak sa razdeleni na dialove (ili s fdisk pod DOS i tam izbirah 4, ili
s fdisk pod linux - tam izbirash p ot print)(gledai da ne pravish
promeni v partition table-a - sled tova e mnooogo veselo, ama za
ostanalite)
3. Kade kakvo e instalirano (OS, ne izrezhdai paketite).
4. I proveri v BIOSa ot koi disk bootvash
sasho
PS. ako mozhesh procheti dokumentaciata na lilo-to, ne samo readme-to,
no i faila koito opisva promenite mezhdu versiite)

Ne e neobhodimo da kazvash vsichko po Linux-kata konvencia (t