Re: lug-bg: Kak se smenia shrifta na sawfish

  • Subject: Re: lug-bg: Kak se smenia shrifta na sawfish
  • From: roska@xxxxxxxxxxxx (Rosen)
  • Date: Sat, 11 Nov 2000 01:22:44 +0100

At 17:56 10.11.2000 'ã.', you wrote:
>Abe niakoi da znae kak da smenia shrifta na sawfish?
>Ima edna dialogova kutia v stapkata na Gnome->Settings-> Gnome Control
>Center->Sawfish window manager->Appearance->Default font - tuka slagam
>moi shrift (ima go, instaliran, v drugite prilozhenia varvi, probvah s
>niakolko shrifta)
>Proverih i vav faila $HOME/.sawfish/custom
>tam ima slednia red za shrifta - (custom-set-typed-variable (quote
>default-font) (quote
>"-cronyx-helvetica-bold-r-normal--14-100-100-100-p-56-microsoft-cp1251")
>(quote font))
> [...]

Ne znam dali tova ste ti pomogne, no naskoro se machih
 da napravya nyakoi dialogovi kutii v edno prilozenie da
izvezdat bylgarski nadpisi. Uspyah donyakade. Vaprosnoto
prilozenie polzvashe Tcl/Tk paketa i se opitah da butna
nyakoi raboti iz osnocnite biblioteki, no povtaryam bez
golyam uspeh.  Nadpisite izlyazoha na bg,  no nesta kato
yes, no i cancel ne poiskaha da se pobalgaryat.
  Ideyata mi e da zarovish malko po-nadalboko -
ne znam v tvoya sluchai kakvo, ne polzvam GNOME,
 na fvwm2 sam :)

uspeh