  • Subject: Re: lug-bg: Mail...
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Mon, 13 Nov 2000 13:26:10 +0900

On Sun, Nov 12, 2000 at 01:04:31AM +0200, Theodor Milkov wrote:
|EDAC wrote:
|>
|>   Imam edin moje bi leko typ vypros, ama neshto ne mojah da nameria
|> otgovor iz man-stranicite. Ta znachi - triabva mi mail (ili respektivno
|> niakoja druga programa) da izprashta binary file kato attachment. Ako
|> niakoj znae otgovor, molia da pishe.
|>   Blagodaria predvaritelno
|>                                                                                                                 EDAC
|
|A zavisi dali go iskash MIME compliant. Po printsip stava:
|
|uuencode filename.txt filename.txt.uu |mail recipient@xxxxxxxxxx
|
|I ot drugata strana save body na mail-a vav filename.txt.uu, sled koeto
|uudecode filename.txt.uu. Ako iskash da e MIME compliant, shte triabva
|da generirash i neobhodimite headeri... vij dali metamail ili mm package
|(mimeit, splitmail) niama da ti svurshat rabota...

Mutt âúðøè òàÿ ðàáîòà îò êîìàíäíà ëèíèÿ.
mutt -h
Mutt 1.2.5i (2000-07-28)
<file> ]
<addr> [ ... ]
       mutt [ -n ] [ -e <cmd> ] [ -F <file> ] -p
       mutt -v[v]

  -a <file>     attach a file to the message
  -b <address>  specify a blind carbon-copy (BCC) address
  -c <address>  specify a carbon-copy (CC) address
  -e <command>  specify a command to be executed after initialization
  -f <file>     specify which mailbox to read
  -F <file>     specify an alternate muttrc file
  -H <file>     specify a draft file to read header from
  -i <file>     specify a file which Mutt should include in the reply
  -m <type>     specify a default mailbox type
  -n            causes Mutt not to read the system Muttrc
  -p            recall a postponed message
  -R            open mailbox in read-only mode
  -s <subj>     specify a subject (must be in quotes if it has spaces)
  -v            show version and compile-time definitions
  -x            simulate the mailx send mode
  -y            select a mailbox specified in your `mailboxes' list
  -z            exit immediately if there are no messages in the
mailbox
  -Z            open the first folder with new message, exit
immediately if none
  -h            this help message

E, èìà è äðóãè íà÷èíè, íî òîâà å íàé-áúðçîòî IMHO.

--JS

  • Относно:

наши приятели

линукс за българи
http://linux-bg.org

FSA-BG
http://fsa-bg.org

OpenFest
http://openfest.org

FreeBSD BG
http://bg-freebsd.org

KDE-BG
http://kde.fsa-bg.org/

Gnome-BG
http://gnome.cult.bg/

проект OpenFMI
http://openfmi.net

NetField Forum
http://netField.ludost.net/forum/

Linux-Bulgaria.ORG

Mailing list messages are © Copyright their authors.