Re: lug-bg: init zabiva

  • Subject: Re: lug-bg: init zabiva
  • From: skelet_bg@xxxxxxxxx (Georgi Georgiev)
  • Date: Wed, 3 Jan 2001 01:00:03 -0800 (PST)

--- Ivan Zahariev <famzah@xxxxxxxxxx> wrote:
> Hellou *!
> Neotdavna pozlvam edin slab PC za internet server -
> na nego sa zakacheni
> 2 modema (na dvata serialni porta...), koito se
> polzvat za naeti linii,
> t.e. PCto raboti non-stop i routira Internet.
> No kato poraboti izvesno vreme (mesec) se poluchavat
> problemi - pppd
> nesto spira da funkcionira normalno (ne se
> osustestviava PPP vruzka...),
> koeto spira normalnata rabota na server-a.
> Sled proverka kvo stava vsustnost stignah do slednia
> izvod - dori init
> [...]

Vazmojno e da zabiva poradi prepalvane na pametta.
Moje niakoi proces da ne osvobojdava korektno pamet
i tova v krajna smetka zabiva sistemata.

Za da proverish dali e taka pravi primerno s cron
'free' ot vreme na vreme i go pishi v log-file,
za da razberesh dali ti svarshva prez tozi mesec.

Edin primeren red za crontab:

23 0 * * * free >> /home/user/free.log

Shte ti pishe vseki den v 23:00.

Dori tarsenia proces da e s user privilegii,
sistemata pak shte zabie.

Ako usetish che problema e s pametta s komanda
'top' shte mojesh da razpoznaesh i koi tochno e
procesa.

=====
Skelet
====== http://skelet.hit.bg