Re: lug-bg: Star Office?

  • Subject: Re: lug-bg: Star Office?
  • From: al_shopov@xxxxxx (Alexander Shopov)
  • Date: Fri, 05 Jan 2001 15:15:37 +0200

Svetoslav Nikolov wrote:

> Lichno az bih SILNO PREPORACHAL da rabotish na MS Word.
> Sas Star Office si vzemash beliata (Az nito vednaj ne uspiah da
> napravia neshto na Star Office i da izliaza predi da e zabil.
> Ne stava duma samo za poddrujkata na kirilica,
> a vaobshte za rabotata mu kato programa.)

Abe ne e tolkova zle, ne zabiva tolkova chesto i rabota mozhe da se
svarshi.
Ima mnogo interesni vazmozhnosti pri 3d grafikite - ipzolzva OpenGL.
Raboti se malko po-razlichno ot MS Word,
Ima dosta hitri hrumvania, no ima i dosta nedoiskusureni raboti.
Ako zapochnesh da si razbutvash shriftovete - naprimer imash sdw (Star
Ofiski Word dokument) s edin shrift, i mahnesh shrifta si ot sistemata,
Star Office kato otvori sashtia dokument - s goliama veroiatnost zabiva
(99,9% - 0.1% che nakarash veteran kato mene da se spravi i toi vzeme
che vzeme da se spravi)
S drugi dumi - mozhe da poeksperimentirash, mozhe da probvash - no da
razchitash na tova da ti e osnovnata ofis programa e goliamo i uzhasno
machitelno samoubiistvo.
Da ne govorim che v piratska balgaria kadeto edinstvenoto ofis
prilozhenie e MS Office, horata ne razbirat razlikata mezhdu Winboze i
ofice i prosto originalnata mislal che sashtestvuva neshto izvan tozi
koptor e v sastoiane da pretovari malkite im mozacheta. A kak se
obiasniava na tapa seklecarka da zapishe dokument v rtf format e malak
uzhas i edno sredno po golemina intelektualno postizhenie.
al_shopov