Re: lug-bg: Star Office?

  • Subject: Re: lug-bg: Star Office?
  • From: stoev@xxxxxxxxxxxxxxxxx (Julian Stoev)
  • Date: Sun, 7 Jan 2001 22:02:00 +0900

Ð?лагодаÑ?Ñ? много на вÑ?иÑ?ки коиÑ?о ми оÑ?говоÑ?иÑ?а.
Явно Ñ?е Ñ?Ñ?Ñ?бва да Ñ?е оÑ?кажа. Ð?оÑ?Ñ?ебиÑ?елÑ?Ñ? койÑ?о Ñ?е Ñ?Ñ?Ñ?бва да ползÑ?ва
Ñ?ази "Ñ?иÑ?Ñ?ема" не  квалиÑ?иÑ?иÑ?ан да може да Ñ?е пÑ?ебоÑ?и Ñ? пÑ?облемиÑ?е
Ñ?вно. СÑ?ава дÑ?ма за жена ми. Ще Ñ?е наложи да каÑ?амe на MS.

Ð?лагодаÑ?Ñ? оÑ?ново!

--JS

-- --> Translated message begin  <-- --

Blagodaria mnogo na vsichki koito mi otgovoriha.
IAvno shte triabva da se otkaja. Potrebiteliat koito shte triabva da polzuva
tazi "sistema" ne  kvalificiran da moje da se prebori s problemite
iavno. Stava duma za jena mi. SHTe se naloji da karame na MS.

Blagodaria otnovo!

--JS