Re: lug-bg: GNOME custom font

  • Subject: Re: lug-bg: GNOME custom font
  • From: kaloian@xxxxxxxxxx (Kaloian Doganov)
  • Date: Mon, 8 Jan 2001 20:57:35 +0200

Ïðîáâàõ òâîåòî ïðåäëîæåíèå, íî áåç ðåçóëòàò. Äîðè âðåìåííî ïðåèìåíóâàõ
öÿëàòà äèðåêòîðèÿ ~/.gnome çà äà óíèùîæà âñÿêàêâè íàñòðîéêè, íî íàïðàçíî.

Ñëåä äîñòà îïèòè óñòàíîâèõ, ÷å àêî òåêóùîòî ëîêàëå å C, âìåñòî
bg_BG.CP1251, òîãàâà øðèôòúò ñå ñìåíÿ áåçîòêàçíî. Íî ïúê òîâà íå
ìå óðåæäà, çàùîòî àç ãîíÿ èìåííî áúëãàðèçàöèÿ. :-(