lug-bg: 2 leased lines

  • Subject: lug-bg: 2 leased lines
  • From: mano@xxxxxxxxxx (Marian Popov)
  • Date: Tue, 9 Jan 2001 08:34:44 +0200 (EET)

Hello lug-bg.

Eto moiat vapros kym vsichki.
Predstavete si edna mreja ot 20 pc-ta imashti real IP-ta i polzvashtii
default gateway Linux server kym koito e zakachena naeta linia kym daden
ISP (narichan za kratko "1").
V tazi mreja obache ima oshte edin server, zakachen s naeta linia
kym drug ISP (t.e. "2")
Vaprosa mi e sledniat:

Kak moje da se konfigurira server 1 ta kato poluchava zaiavki kym dadeni
 IP adresi da gi preprashta na server 2 kato zaiavkite triabva da minavat
 po localneta.

T.e. ako doide zaiavka za 193.200.15.129 tia tia da se obsluji vednaga ot
server 2 a ne ot server 1. No ako doide zaiavka za 64.58.76.177 tia da se
obsluji ot server 1.

V sluchaia pyrvia adres e na www.bol.bg a vtoria na www.yahoo.com
Kakto veche se doseshtate celta mi e po ednata linia da minavat zaiavkite
za bulgarian sites a po drugata zaiavkite za vsichki ostanali.

Ako niakoi ot vas e pravil neshto podono neka mi kaje kak stava i ima li
niakyde documentacia po toia vapros.

Blagodaria vi predvaritelno.