lug-bg: Python+X

  • Subject: lug-bg: Python+X
  • From: sn@xxxxxxxxx (Svetoslav Nikolov)
  • Date: Tue, 9 Jan 2001 10:04:10 +0100

V momenta pisha mnoogo prosta instalirashta programa.
V zavisimost ot konfiguraciata tia pokazva saobshteniata
ili v terminal (konzola), ili ako ima grafichna sreda - pokazva
prosti kutii s tkMessageBox, i tkSimpleDialog.
Vsichko e OK.
Imam malak problem - triabva mi "gauge". Ne e neobhodim da
e risuvan- moje da e prosto text, no pokazania prozorec
ne triabva da e modalen. T.e. pokazva se, i programata
si prodaljava. Tova e s cel da zabavliavam potrebitelite dokato
kopiram failove.
Ako niakoi znae neshto prosto (koeto da ne iska mnogo chetene)
da pishe. (Az lichno niamam namerenie tepurva da izuchavam Tk.)

Triabva da se izpolzvat samo neshta koito idvat instalirani
po "default" na Red Hat i Mandrake.

Svetoslav

 Svetoslav Nikolov
 Dept. of Information Technology